středa 2. listopadu 2016

V lila...

... kombinaci. Lapač snů pro mé rodiče do ložnice jako jeden z chystaných vánočních dárků. 

Háčkovanou krajku jsem vám už ukazovala, nyní již hotový výrobek s doplněnými pírky, březovými korálky a stuhami. Barevnost jsem volila s ohledem na barvy použité v ložnici. Myslím si navíc, že jakýkoliv odstín fialové k lapači snů tak nějak přirozeně patří. Fialové se totiž často přiřazuje význam mystičnosti, spirituality a duchovnosti .-)


Ne, že bych svým rodičům chtěla radit, jak si zařídit spaní... ale tohle povlečení, které ode mne dostali k loňským Vánocům, by k lapači snů moc pěkně ladilo :-)))

Krásné dny

A.

5 komentářů:

  1. Anicko,ten je naprosto dokonalý!To se rodičům budou zdát jen samé krasne sny:-)Obdivuji nejen hackovanou krajů a nápad,ale i její uchycení.To jsi provlékala kazdy kousek zvlášť přes nit?

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, krásně jsi to dotvořila, moc pěkný dárek. Prosím, pošleš mi návod? Předem moc děkuji. :-)Adresu znáš. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko, moc pěkné, ač na fialovou jinak vůbec nejsem. :-) Je to moc něžné a milé. A uchycení do rámečku by mě taky zajímalo:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný, jste šikulka, Aničko :-). Sluníčkový den přeje Judita

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, Aničko, lapač je nádherný. Mohla bych poprosit o návod? Nikde jsem nic takhle pěkného nenašla. Děkuji martinaraskova@volny.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna