středa 28. ledna 2015

Narozeninová GIVEAWAY a dárek pro Jitku počtvrté a naposled

Polštářek, který si Jitka ze tří kandidátů nakonec vybrala, už je na cestě k ní. Podle všeho nakonec rozhodl los (i když se mi Jitka přiznala, že tajně fandila právě tomu vylosovanému :-)) 


A pro ty z vás, kterým se některý ze zbývajících dvou (či kterýkoliv předchozí, které jsem již dříve vyrobila) zalíbil tak, že by jej chtěl ubytovat u sebe doma, mám dobrou zprávu. Zbývající dva polštářky jsou k mání a ostatní vám ráda po předchozí domluvě vyrobím "na míru". Napište mi na kontaktní e-mail a domluvíme se :-)

Mějte se krásně

Anička

2 komentáře:

  1. Aničko, byl to i můj favorit, také se mi líbil nejvíce, ale smekám před tvoji tvořivostí a nápaditostí, co kus to originál.
    Šikulka veliká.
    Krásný den.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna