neděle 18. ledna 2015

Ještě pár drobných černých recyklací...

... jsem tento týden provedla. 



Proutěný koš s vloženou igelitovou vložkou proti vlhkosti sloužil původně k osázení jarními cibulovinami a dekoraci venku. Venkovní počasí mu ale příliš nesvědčilo a já váhala, zda jej vyhodit nebo zkusit recyklovat.

Nakonec jsem mu dala ještě šanci. Pořádně jsem ho vydrhla od špíny, nechala vyschnout a pak nastříkala černým lakem ve spreji. A myslím, že mu to se zelení uvnitř docela sekne :-) 


Pedigové "koule" měly původně světle žlutou barvu. Pořád jsem je přenášela z místa na místo, nebylo to pořád "vončo". S černým lakem ale dostaly nový náboj a konečně i místo, které si zaslouží :-)

Tím místem jsou momentálně před několika dny zakoupená černá skleněná mísa na nožce s podmiskou ve tvaru listu. Obojí chci využívat ke stolování. Ale chvíli si raději počkám, děti jsou někdy jako divá zvěř :-)

Krásný den

Anička

6 komentářů:

  1. Tak tohle vypadá skvěle! Ten košík pěkně prokoukl s tou zelení! Je dobře, žes mu dala šanci :-) A ty pedigové koule jsou takhle taky mnohem hezčí, ta žlutá byla taková nijaká....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jsem ráda, že jsem se do toho pustila :-)

      Vymazat
  2. Aničko, krása. Opravdu parádní kousky jsi vytvořila.
    Krásný večer.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  3. Košíky vypadají moc pěkně, ale černou mísu moc nemusim:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna