čtvrtek 8. srpna 2013

Dalších hromada much jednou ranou... Letní textilní aplikace na tričku

Dobrý večer,

tak ještě jedna recyklace trička. Tedy přesněji zahájení recyklace...Ta Viki je snad ničí schválně, abych se měla na čem vyřádit :-) To moře fleků už ale žádnou aplikací nepřekryji... Přiznáme barvu... Budeme tomu říkat speciální Viktorčina jídelní batika. A pro potěšení přidáme barevného motýla s divokou barevnou květinou neznámého jména...

Tak teď ještě vyšetřit tu delší chviličku klidu u šicího stroje...


Krásný zbytek dne

Anička

4 komentáře:

  1. Téda Aničko ty jedeš.... i blesk je proti tobě pomalý:-))
    Tahle aplikace se ti fakt povedla, ta je nej!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, když mě něco nadchne, jdu po tom jako býk v aréně po červeném šátku :-) Děkuji za pochvalu. Tahle poslední aplikace pro mne byla zatím nejtěžší, co jsem v této oblasti zkusila.

      Vymazat
  2. Aničko, tvé recyklace jsou naprosto úžasné ...
    Krásný víkend .... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. Moc mi to lichotí, že se mé poslední tvoření líbí i někomu jinému než mé rodině :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna