čtvrtek 11. prosince 2014

Diamantový alias mřížkový háčkovaný vzorek...

... na čepici jsem pokořila. Konečně. Počet neúspěšných pokusů jsem přestala počítat, když jsem přesáhla číslo deset. A byla jsem daleko přes číslo deset :-)

Poté, co jsem pochopila princip vzorku, potrápila mě jeho aplikace na silnější přízi, silnější háček a malý obvod hlavy... To zabralo dobré tři pokusy.

Ale co nás nezabije, to nás prý posílí. Jsem posílena jako nikdy dřív! :-))

Tož tak tady je, čapka pro naší Viki. S bambulí samozřejmě. Tentokrát a la dalmatin :-)


Kdybyste to taky chtěly některé vyzkoušet, pak jsem vycházela z anglického návodu zde. Najdete v něm i odkazy na videa těch nejnáročnějších míst :-) Obdobný návod s drobnými odchylkami naleznete zde.

Mějte se fajn a ať vás jen tak něco nezlomí :-)

Anička

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna