pátek 7. února 2014

Ještě jednou "black" .... tentokrát v magnetické podobě

Dobré dopoledne,

přicházím s jednou z posledních částí proměny naše předsíně. Část zdi vedle zabudované elektroskříně jsem natřela magnetickou barvou a získala tak plochu, kterou lze používat jako magnetickou tabuli. 

Natřete-li zeď alespoň 3 vrstvami (barvou lze ale natírat i další materiály, např. dřevo, karton...), můžete na ni po vyschnutí připevnit magnetkami třeba výtvory dětí, tak jako jsem to udělala já. Určitě doporučuji ale minimálně 3 vrstvy, já dala v některých místech až 5 nátěrů. 

Konkrétně jsem pořídila tuto značku, vystačila jsem si s lahvičkou o 250 ml i při těch 5 nátěrech. Plocha ale nebyla příliš velká, samotnou elektroskříň jsem v rámci úspory poměrně drahého materiálu natřela obyčejnou černou barvou (ETERNAL). Nač natírat kovový povrch magnetickou barvou, že? :-)

Možná by někoho napadlo magnetickou "tabuli" použít i jako klasickou tabuli a psát po ni křídou. Nezkoušela jsem, ale spíš bych doporučila použít speciální tabulovou barvu, myslím si, že by se nátěr mohl opakovaným stíráním popsaných ploch znehodnotit.

Ještě jedna praktická zkušenost - jde o akrylovou barvu, použité nářadí lze jednoduše omýt pod teplou vodou a zase znovu používat.


No a předsíň je zase o něco veselejší a útulnější :-)

Mějte krásný den

Anička

4 komentáře:

  1. Magnetickou jsem ještě nenatírala, tabulovou jo. Dobře se na ní píše a maluje:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem také měla dilema, zda tabulovou nebo magnetickou. Nakonec ale zvítězila ta magnetická, protože jsem na ni chtěla hlavně vystavovat Viktorčiny obrázky.

      Vymazat
  2. Podle výrobce jak tabulové, tak magnetické barvy by neměla být omyvatelná. Dokonce i ta tabulová, na kterou se píše křídou, se má stírat jen suchým hadříkem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna