pondělí 16. prosince 2013

Pečený čaj ve vyšívaném kabátku

Dobré ráno,

možná si ještě vzpomenete na příspěvek, kde jsem vám mj. povídala o svém pečeném čaji a záměru obdarovat pár sklenicemi i své blízké pod stromečkem. A taky jsem slibovala, že vám ukážu jejich "kabátky", jakmile budou hotovy... No trochu to trvalo, ale co jsem slíbila, to dodržím. A tak je tedy tu - pečený čaj s vyšívaným kabátkem a jednoduchými štítky (papír obarvený čajem, po vyschnutí přežehlený a potištěný textem z inkoustové tiskárny). Pokud by se vám zalíbil vyšívaný motiv či háčkovaný lem, ozvěte se v komentářích či na mail, předlohy mám k dispozici.


Krásný den

Anička

PS: na mé poměry trochu krátký příspěvek, tak přece jen pár slov navíc - o víkendu se u nás peklo cukroví. Dorazila, stejně jako loni, mladší sestra, zkušená amatérská (nikoliv však výkonem) pekařka. Pod jejím vedením jsme upekly jak osvědčené tradiční cukroví, tak i pár novinek (které se však jistě uchytí i na pečícím seznamu v příštích letech, protože jsou opravdu báječné). Zvládly jsme to i se dvěma malými dětmi a manželem v domě. Sice nevím, kdo tu hromadu cukroví teď sní (já už jsem z toho věčného ochutnávání celá přeslazená), ale mám z toho opravdu skvělý pocit. Marťo, dííííky. Bez Tebe by to fakt nebylo :-) A taky jsme oslavovali - narozeniny mé mamky a přitom jsme "sfoukli" i ty mé, které přijdou až za pár desítek hodin :-)

22 komentářů:

  1. Pár hodin sem, pár hodin tam! Všechno nejlepší, hlavně pevné zdraví a móóóře dalších inspirujích nápadů, Aničko!
    Ať se Ti daří a celé Tvé rodině, pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, děkuji za přáníčko. Přesně to sice bude dnes deset minut před půlnocí, ale kdo by kvůli toho ponocoval, že? :-))

      Vymazat
  2. Aničko, s láskou připravené dárečky jsou nejkrásnější a s pečeným čajem ses tedy vyhrála. Luxusní. Přeji báječný advent i dny příští :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji. Jablíčko na kloboučku sice není přesně vycentrováno a uvažovala jsem o vyplnění volného místa vyšívaným nápisem, ale věřím, že se bude líbit i tak, jak je :-) Krásný adventní i vánoční čas Anička

      Vymazat
  3. Krásné kloboučky Aničko:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on je jen jeden, ten klobouček. Na druhý se nedostalo, protože jsem tu sklenici, na kterou jsem druhý klobouček chtěla dělat, otevřela pro nás doma. Další várky pečených čajů už mám v "retro" sklenicích, na které se kloboučky moc nehodí, takže přemýšlím, že bych další sklenici případně dozdobila výšivkou v podobě visačky... No uvidíme, co vymyslím a zda to ještě stihnu zrealizovat :-)

      Vymazat
  4. Není zač, příští rok pečem zase! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuji vyšívané kloboučky , ale i jak jsi je hezky obháčkovala. To budou mít obdarovaní radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, na háčkovaném vzoru jsme se jednoznačně shodly se ségrou. Jsem ráda, že se Ti líbí :-)

      Vymazat
  6. Koukám, že jste taky v rodině prosincoví - u nás taky :-) Tomík už narozeniny oslavil, já je budu za pár hodin slavit také, maminka tři dny poté /zároveň se svým bratrem - a to nejsou dvojčata - jsou přesně na den tři roky po sobě/ a na štědrý den má maminka svátek ..... prostě prosinec se u nás vydařil :-)))
    Přeji všechno nej k narozeninám a hlavně hodně nápadů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sam, děkuji za gratulaci.

      Ano, u nás to je velmi podobné - mamka polovina prosince, já dva dny na to, jedna ségra v první dekádě prosince, babička den po Štědrém dni, má kmotra byla v první polovině prosince, bratranec v první polovině prosince, tchýně konec prosince, manželova babička konec prosince.... Prostě prosincová narozeninová kalamita :-)) Naštěstí má rodina - tím myslím tu, kterou jsme si s manželem založili - už je na tom o trochu lépe :-)

      Vymazat
  7. Ani, krásně jsi si čajíčky nazdobila. U nás se o víkendu také peklo. Už jen vosí hnízda a bude hotovo.
    Přeji ti všechno nejlepší k narozkám (i když budou až za pár hodin) :-)
    Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, tak to máme podobné, nám už taky zbývají jen ta vosí hnízda, ale kdo ví, letos jsme toho napekli tolik, že už je možná "ze zdravotních" důvodů dělat ani nebudeme :-)

      Díky za přání :-)

      Krásný den

      Anička

      Vymazat
  8. Pěkný den Aničko, kloboučky na pečený čaj jsou moc hezké, už jsem jsem je obdivovala u medového vyšívání. Jestli mohu poprosit o návod budu moc ráda( s.marketa1@gmail.com).
    Předem děkuji Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéto, moc mě těší, že se Ti mé "kloboučky", ať už medové, či ty, co jsou na pečeném čaji, líbí. A ještě víc mě těší, že se možná pustíš do jejich výroby taky. (teď jsem se zarazila, snad nevadí, že tykám...) Návody pošlu na mail obratem.

      Pěkný den Anička

      Vymazat
  9. Aničko dodatečně vše nejlepší k narozeninám, já je taky slavím v prosinci, takže dárek od Tebe ,co jsem vyhrála vlastně budu mít k narozeninám! Mohu poprosit také o návod na kloboučky a háčkovaní,děkuji Ti dušinko zlatá předem!Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, to není dodatečně. Já mám narozeniny dneska :-) A dodatečně gratuluji já, jsem ráda, že dáreček z Giveaway bude vlastně tak trochu narozeninový :-) Návod na kloboučky a háčkování pošlu obratem na mail. Krásný podvečer Anička

      Vymazat
  10. Aničko,i já se připojuji k přání všeho nejlepšího k narozeninám:),
    Hlavně zdraví a štěstí pro celou rodinu.
    Aničko taky bych moc poprosila o návod,hlavně o vyšívanou
    předlohu.Myslím,že háčkování bych asi nezvládla,jsem opravdu
    začátečník. Děkuji předem Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za přáníčko. Návod samozřejmě pošlu, vč. té háčkované části. Když ne teď, tak třeba někdy v budoucnu se možná bude hodit :-) Krásný podvečer Anička

      Vymazat
  11. Aničko, kabátek na pečený čaj je přesně podle mého gusta, dělám podobné, je to moc super - zdraví Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, děkuji. Taky mám dárečky pěkně zabalené a naaranžované moc ráda :-)

      Vymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna