pondělí 8. srpna 2016

Šaman...

... ze mě nejspíš nikdy nebude. Ale na zlé sny jsem nám pro všechny případy vyrobila lapač snů :-) Přes dřívější prvotní averzi. V podobě přijatelné i pro mne. Takový multikulturní lapač snů po Agnieszsku :-)

A že mám teď to růžové období, tak laděno do jemné bílo-růžové kombinace.


Ruční háčkovaná krajka pěkně natužená škrobem, aby hezky držela. Velký dřevěný vyšívací kruh. Růžoví papíroví origami jeřábi. A krajky a stužky z bohatých zásob od mé babičky .-) Správný lapač snů by měl být o "opířen", pírka však musím ještě pohledat a vyzkoušet, zda už by nebyl můj lapač přeplácaný... 

A mám prvního vážného zájemce o další kousek. Viki chce "chytat špatné sny" na svůj vlastní v pokojíčku .-)

Mějte se krásně a jen krásné sny s lapačem i bez .-)

A.

4 komentáře:

  1. Aničko lapač je opravdu krásný. Přeji ti jen samé krásné sny. A jen tak pro zasmání- před pár dny jsem vytvořila lapač pro naše sny. A použila jsem stejnou krajku. Jen ho máme do světlé modré. Zalíbil se nám stejný motiv.
    Krásné dny přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, díky za ohlas. A opravdu si mě pobavila, v té záplavě možností vybrat ten stejný motiv, to už je skoro zázrak :-) Krásný den A.

      Vymazat
  2. Ani moc hezká práce zase jsem si to prohlédla dik moc hezký večer přeji .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna