pátek 12. srpna 2016

Kvašáky...

... patří u nás doma mezi naší oblíbenou pochoutku. A protože si ji nedopřáváme až tak často, je to tak trochu svátek, když přijde příležitost se do nich s chutí opět zakousnout.

Když nám naši hlídali dům a zalívali kytičky, nechali mi v lednici plné dva šuplíky okurek nakládaček. Část z nich jsem zavařila do "klasického" sladkokyselého nálevu, ty největší jsem si však nechala na výrobu kvašáků. 

A dneska přišel čas degustace. A že jsou sváteční (právě dnes je to totiž deset let, co jsme si po devíti letech randění řekli s mužem "ano"), dostane je ode mne můj muž jako jedlý dárek (pevně doufáme i s dětmi, že nebude škrt a podělí se .-)). 


Na velká gesta v podobě nových aut či jiných "motovozítek" či dalších líbánek tisíce kilometrů od domova a dětí si nepotrpíme. Vyrazíme společný rodinný život oslavit i s dětmi do oblíbené restaurace, kde se o nás všechny pěkně postarají... a budeme se těšit, až zase někdy přijede na návštěvu babička a my vyrazíme spolu sami dva jako za starých časů směrem vzhůru třeba na Lysou horu :-)))

Krásné dny

A.

6 komentářů:

  1. Mila Anicko preji Vam do dalsich spolecnych let hodne lasky, zdravi a tolerance. Dnes si to pekne vsichni oslavte a uzijte. Nas to ceka v zari ��. Srdecne zdravim z dovolene Katka z Tesina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji za přáníčko. Přesně to totiž nejvíce potřebujeme :-) Krásnou dovolenou! A.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. .-) Díky, Ilonko. A podělil se! Krásnou neděli A.

      Vymazat
  3. Aničko, gratuluji k výročí a přeji ještě spoustu společných desetiletí prožitých v pohodě a lásce. Krásný zbytek léta přeje Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši návštěvu i chvilku na komentář, který mi zde po sobě zanecháváte. Dáváte mi tak najevo, že se vás mne psaní či fotky nějakým způsobem dotýká.

Chci přinášet především inspiraci, radost, povzbuzení, zamyšlení.... k tématům, které mě samotnou zajímají nebo na ně sama hledám odpovědi, i když jsou někdy z těch, na které se názory hodně různí.

Díky za slušnost, ohleduplnost k ostatním a odvahu podepsat se pod svůj vlastní názor.

Mějte krásný den

Anna